Aan de overkant

Wednesday, March 18, 2009

It's Miiiichael!

Gisteren zat ik met een nog half-ziek hoofd een beetje doelloos te zappen, en ik kwam Emmerdale tegen. Die soap sla ik meestal over, het is mij te saai en langdradig. EastEnders vind ik zo af en toe nog wel leuk, maar Emmerdale is niet echt my cup of tea zullen we maar zeggen.

Maar gisteren bleef ik even hangen. Die Mark, de vader van het verdwenen jongetje, die kop.. Die ken ik! En toen zag ik het: It's Miiiichael!

Dan heeft Michelle Pfeiffer het allemaal toch net even wat handiger aangepakt...

3 Comments:

  • At 27/3/09 12:16 , Anonymous Anonymous said...

    En weet je wie ik laatst herkende in Ugly Betty?? Ralph Macchio! Hihihi...ik dacht..goh, hij komt me bekend voor..en ineens zei hij iets op een manier dat ik dacht, hey wax on wax off! Haha, opgezocht natuurlijk en ik had gewoon gelijk! Die heeft een ouwe kop gekregen!!

     
  • At 27/3/09 15:51 , Blogger Eveline said...

    Maar zo'n serie vind ik nog net even wat anders dan een vaste rol in een doodordinaire soap... Moest er zo om lachen!

     
  • At 2/4/09 13:31 , Anonymous Lotka said...

    Ja oke..komen wel vaker bekenden voorbij natuurlijk..maar toch, ik vond het knap van mezelf!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home