Aan de overkant

Sunday, November 29, 2009

Gewonnen!



Het is gelukt! Maar het was een zeeeeeer zware bevalling dit jaar. Ik ben nog nooit zo laat geweest met 'winnen'. Vorig weekend kon ik niet schrijven want toen waren we naar een feest, zondag had ik geen puf om nog eens te gaan tikken, maandag moest ik oppassen op het kleinste nichtje van Tye en daar heb ik een fikse verkoudheid opgelopen waardoor ik daarna ook nauwelijks of niks heb kunnen schrijven.

Gelukkig had ik een voorsprong opgebouwd en liep ik met dat nul komma nul woorden per dag niet achter op schema, maar toch he? Voorgaande jaren was ik altijd al rond de 25e klaar, zo niet eerder...

Daarnet tikte ik de laatste woorden en toen stond de teller op 50270! Tralalalalalalaaaaaaaa......

(En nee, ik ga nog niks laten lezen. Lekker puh!)

Labels:

8 Comments:

  • At 29/11/09 20:15 , Blogger Tink said...

    Thumbs up!!

     
  • At 30/11/09 08:20 , Anonymous Lotka said...

    Jamaarjamaarjamaarjamaar...waarom doe je het dan? Ik geloof niet dat ik het helemaal snap...heeeel veel schrijven ieder jaar weer en nooit eens iemand het laten lezen:(?

     
  • At 30/11/09 14:24 , Anonymous Saskia said...

    juist dat snap ik dus ook niet.. maarre wel gefeliciteerd weer

     
  • At 30/11/09 22:08 , Anonymous Ilse said...

    gefeliciteerd!

     
  • At 30/11/09 22:50 , Blogger Eveline said...

    Ik doe het voor mezelf. En wie weet haal ik ooit nog eens alle stopwoordjes eruit en diep ik de figuren wat beter uit en word het nog eens wat. Dit verhaal zat al een stuk beter in elkaar dan vorige jaren, dus da's alweer vooruitgang.
    Maar voor 'first readers' is het nog veeeeeeel te vroeg.

     
  • At 1/12/09 06:12 , Anonymous Swaentje ;-) said...

    ben zo benieuwd of je dan in het Engels hebt geschreven of in het Nederlands.

    Maarre: gefeliciteerd.
    Petje af voor deze discipline!

     
  • At 1/12/09 18:17 , Anonymous Lotka said...

    Dan moest je dat maar eens gaan doen..ik ben zo onderhand eens benieuwd naar al die hersenspinsels ieder jaar, lijkt me leuk om te lezen!!!

     
  • At 6/12/09 20:57 , Anonymous Lucienne said...

    We willen lezen! Ik lees al jaren OVER nanowrimo en nu wil ik eindelijk weleens ene product zien om het te bewijzen!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home