Aan de overkant

Wednesday, July 11, 2007

Verkocht en te koop





Vandaag is een productief dagje geweest. Ik heb dit nieuwe gelukspoppetje in mijn winkel gezet, de komende dagen komen er nog vier bij, en ik ben een houten olifant die ik heb beschilderd aan 't vernissen. Ik heb nog geen idee hoe duur 't gaat worden die olifant te verzenden, hij is best zwaar. (Toch maar even een keukenweegschaaltje kopen voor dit soort dingen).

En net, een half uurtje geleden, heb ik mijn zwart witte schaaltjes verkocht. Tralalalala... De verkoop voor deze maand staat nu op 4, da's het dubbele van juni. En dit terwijl dit een rustige periode wordt genoemd.

5 Comments:

  • At 12/7/07 16:30 , Anonymous Anonymous said...

    En wat heb je nou gevraagd voor die schaaltjes bv? Die vinnik wel weer leuk trwns.

     
  • At 12/7/07 16:31 , Anonymous Anonymous said...

    Owja, en had jij dat vampiertje hier ergens onder dan ook gemaakt?

     
  • At 12/7/07 19:28 , Blogger Eveline said...

    Die schaaltjes zijn voor $12.50 de deur uit gegaan wat neerkomt op 9 euro.

    En ja, natuurlijk had ik dat vampiertje ook gemaakt.

     
  • At 12/7/07 22:40 , Anonymous Anonymous said...

    Nou dat had je er anders niet bijgezet...en dat stuur je dan niet gewoon naar je zusje toe voor de leuk...echt bizar dat mensen zoveel geld uitgeven voor dat soort dingen. no offence hoor, het zijn leuke dingetjes, maar zeker die stenen enzo..ik zou er niet zoveel geld voor over hebben! Die schaaltjes en eierdopjes heb je dan tenminste nog wat aan...

     
  • At 13/7/07 00:34 , Blogger Eveline said...

    Had ik er wel bijgezet:

    'Hartstikke vervelend als je eigenlijk even had willen bijkletsen met je ouders voor die op vakantie gaan, of als je nieuwe spulletjes in je winkeltje wil zetten. Gisteren heb ik dit vampiertje tot 3 keer toe moeten toevoegen omdat de verbinding steeds wegviel. Maargoed, het is uiteindelijk gelukt en het ziet er naar uit dat 't vandaag stabieler is. Tot nu toe in ieder geval. (Afkloppen!)'

    Puh!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home