Aan de overkant

Thursday, August 02, 2007

Hoe staan de zaken er voor?

Het is alweer een nieuwe maand, tijd om eens te kijken hoe de zaken er voor staan.

Nou, heel goed.

De afgelopen maand heb ik 7 dingen verkocht, waaronder een setje eierdopjes speciaal gemaakt voor de tweeling van Laura, een enkel speciaal gemaakt Iers eierdopje voor Amerikaanse Ier en een knijper familie losjes gebaseerd op de foto's die de klant opgestuurd heeft. Dat zijn dus drie opdrachten.

En op dit moment ben ik bezig met een opdracht die ik net binnen heb; het schilderen van een cavia op een steen. Ik heb al een paar foto's gekregen, en er komen er nog een paar aan zodat ik precies weet waar welk vlekje moet komen. Wordt nog een hele klus, vooral omdat Mr Pig bijna helemaal zwart is.

Binnenkort ga ik ook wat kerstspulletjes online zetten, het schijnt dat er al vanaf september kerstinkopen gedaan wordt op Etsy. Ben benieuwd.

Eerlijk gezegd ben ik best wel een beetje boel trots op mezelf.

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home