Aan de overkant

Sunday, August 26, 2007

Wandelstok





Afgelopen weekend waren we bij onze vrienden Lisa en Neil, om te vieren dat zij alweer verhuisd zijn en dat Lisa binnenkort 30 wordt. Prima reden voor een feestje, dus.

Omdat Lisa sinds een tijdje met een stok moet lopen, had ik 't plan opgevat er eentje op te duikelen op een car boot sale (want die zie je dus volop!) en te beschilderen. Eerst Neil maar even voorzichtig gepolst of dit wel op prijs gesteld zou worden. Hij dacht van wel.... Hmpf, hoopvol.

Dus ik aan de slag met donkerpaars en een heeeeeele hoop glitter en runen voor het vinden van balans, beweging, bescherming, gronding, en kracht, wat allemaal wel van toepassing was, vond ik.

Ik was toch wel een pietsje zenuwachtig toen we met dit cadeau naar hun gloedjenieuwe huis reden. Maar ze vond 't 'Ace', en kon zich ook helemaal vinden in de runen. Pffff.... Gelukkig maar!

(Helaas komt de wandelstok niet echt tot z'n recht op de foto's, het was ook iets wat wij op het laatste moment bedachten te doen....)

6 Comments:

  • At 27/8/07 00:08 , Blogger Lindy said...

    Gaaf!! Dat is nog eens een persoonlijk cadeau! :D

     
  • At 29/8/07 10:05 , Blogger Eveline said...

    Ik was zo opgelucht dat ze 't niet verkeerd opvatte!

     
  • At 31/8/07 09:05 , Anonymous Anonymous said...

    Wat een idee! Super!

     
  • At 5/9/07 10:54 , Anonymous Anonymous said...

    Ik vind het een pracht van een cadeau, Eveline. Heel goed..! :)

     
  • At 6/9/07 06:47 , Anonymous Anonymous said...

    WOW, mooi kado zeg ! En wat dacht je nou, dat als je er zoveel moeite voor gedaan hebt, dat die 'ontvanger' zal zeggen: 'Nee, paars is toch niet zo mijn kleur..'.. Heel mooi kado !

     
  • At 27/5/11 20:28 , Blogger Gizzy said...

    Grappig cadeau.
    een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
    Ik heb een cadeau tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home