Aan de overkant

Thursday, August 16, 2007

Lush

Oma had haar pensioentje binnen (dat moet je hier bij 't postkantoor op gaan halen, wordt niet rechtstreeks op een rekening gestord, zo vaag!) dus oma ging shoppen.

Voor Tye had ze twee shirts gekocht, en ik kreeg £20 in m'n handen gedrukt. 't Was zo lastig om voor mij iets te kopen omdat ze m'n smaak en maat niet zo goed weet, zei ze. Dus ik moest maar wat leuks voor mezelf kopen.

Vandaag moesten we toch in de stad zijn, dus gingen we even langs bij Lush. En daar heb ik flink ingeslagen. Eerst de Hard shampoo bar, omdat we hier last hebben van hard water. Toen zocht ik Baby Face uitgezocht en een doosje voor de shampoo, maar de verkoopster zei dat als ik nog een shampoo zou uitzoeken ik het doosje dan gratis zou krijgen. Omdat ik toch al twijfelde tussen Hard en Ultimate Shine heb ik die laatste er ook bij genomen. Toen kwam ik nog een klein bedrag te kort om in aanmerking te komen voor een gratis stuk zeep ('Lily Savon' staat op de verpakking, maar kan 'm online niet vinden) dus heb ik er ook nog een lekker lipbalm bijgenomen: Up Squeak.

Tijdens het afrekenen zag het Lush-meisje mijn Efteling pin. 'Ooh, daar ben ik een keer geweest, zo leuk!' zei ze, en toen hebben we het nog even over de pratende vuilnisbakken gehad die ze zo geweldig vond.

Straks eens kijken hoe goed m'n make-up er met Baby Face vanaf gaat en morgen dan maar 'ns een shampoo uitproberen. Bedankt oma!

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home