Aan de overkant

Tuesday, October 09, 2007

Landelijke Dag Psychische Gezondheid

Morgen schijnt het de Landelijke Dag voor Psychische Gezondheid te zijn. Ja, in Nederland dan he? Ik weet niet of ze hier ook zo'n dag hebben... En dit jaar ligt de nadruk op eetstoornissen, met als titel 'Gevangen in gewicht'.

Vandaag stond er een harstikke goed artikel in BN/DeStem, waar ik de online versie trouw elke dag van lees. Ik had al gereageerd toen ik mijn oud-collega van het gastlesproject opeens herkende. Ik schaam me diep dat deze herkenning pas zo laat kwam, maar telkens als ik les met haar gaf had ze haar lange blonde haar in een zij-vlecht en dat ziet er toch echt anders uit...

Karlijn, ik ben harstikke trots op je! Je verhaal vertellen voor puistige pubers is een ding, maar met je hoofd in de krant staan is wel even wat anders. Goed gedaan meid!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home