Aan de overkant

Thursday, October 11, 2007

Met de klok mee, of.....

..toch tegen de klok in?

Eerst dacht ik dat dit een computergrapje was. Een slimme truuk, waardoor ik het idee kreeg dat ik met mijn gedachten een dansende dame op mijn scherm kon besturen. Ze draaide van links naar rechts en weer terug, wat volgens de beschrijving te maken heeft met het gebruik van je linker en rechter hersenhelft.

Maar toen kwam Tye naast me zitten om ook eens te kijken. Waar ik zag dat ze met de klok mee danste, beweerde hij dat ze tegen de klok in draaide... Vreeeeeeeemd....!

9 Comments:

  • At 11/10/07 20:54 , Anonymous Anonymous said...

    Echt wel met de klok mee!!!

     
  • At 11/10/07 20:55 , Anonymous Anonymous said...

    Ja hoor, met de klok mee!

     
  • At 11/10/07 21:28 , Anonymous Anonymous said...

    Nou, dat mevrouwtje is niet goed hoor! Ze draait steeds de andere kant op...
    Fucking with the mind, zeg ik je! ;)

     
  • At 13/10/07 21:07 , Anonymous Anonymous said...

    beide kanten!!!

     
  • At 14/10/07 21:29 , Blogger Marjanne said...

    Nou bij mij draaide ze eerst tegen de klok in, heel even later met de klok mee en nu op het moment weer ertegenin. Volgens mij worden we gewoon genept!

    OW! net voor ik op send wilde drukken nog even gekeken, nu weer ertegenin. en nu weer mee! sTOM DING!

     
  • At 15/10/07 11:21 , Blogger Eveline said...

    Dat dacht ik dus ook, dat we genept werden, maar Tye en ik hebben haar tegelijk, op dezelfde computer, allebei een andere kant op zien gaan. Errrrrug vreemd!

     
  • At 16/10/07 12:13 , Anonymous Anonymous said...

    Weet je wat t is, als je de tekst aan het lezen bent, gaat ie bij mij ineens de andere kant op draaien dan wanneer ik alleen naar t mevrouwtje kijk.
    Heeft dus volgens mij echt te maken met welke hersenhelft je op dat moment gebruikt. Vaag joh!

     
  • At 17/10/07 22:12 , Anonymous Anonymous said...

    met de klok mee...
    en met geen mogelijkheid andersom te denken wat mij betreft...

     
  • At 17/10/07 22:15 , Anonymous Anonymous said...

    mmm... te vroeg gereageerd..
    nu kan ik haar nl. wel laten omdraaien... leuke truuk :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home