Aan de overkant

Monday, December 21, 2009

Eurostar ellende

Het laatste nieuws:

Eurostar will be resuming a restricted service from Tuesday 22 December. Trains will depart from 07.30 to 18.00.

We continue to strongly advise customers whose journeys are not essential not to travel and to change their tickets for travel on a later date or have their tickets refunded.

ONLY CUSTOMERS WHO HOLD A TICKET THAT WAS ORIGINALLY FOR TRAVEL ON SATURDAY 19 OR SUNDAY 20 DECEMBER WILL BE ELIGIBLE FOR TRAVEL ON TUESDAY 22 DECEMBER. Seats will not be bookable in advance.

Customers holding tickets for Monday 21 and Tuesday 22 December will be eligible for travel on Wednesday 23 December. Customers holding tickets for Wednesday 23 or Thursday 24 December will be eligible for travel on Thursday 24 December.


Wij kunnen dus pas woendag vertrekken. Baal vreselijk, had net m'n koffer ingepakt en we waren klaar om morgenochtend naar London te gaan. Wat ik vooral irritant vind is dat er dus totaal geen klantenservice is. Mail wordt niet beantwoord want te druk, en er is geen telefoonnummer waar je vragen kunt stellen over je reis. Bijvoorbeeld, moet ik dezelfde tijd aanhouden als op mijn kaartje staat? Voor zover we nu begrijpen is het een wie het eerst komt die het eerst maalt-idee, dus we zorgen ervoor dat we vroeg daar op St. Pancras aanwezig zijn, en dan maar hopen dat we Nederland halen.

(En dan te bedenken dat ik dit vroeger zo'n leuk liedje vond:

Labels:

6 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home