Aan de overkant

Sunday, December 13, 2009

Voor op een regenachtige zondagmiddag

10 Comments:

  • At 13/12/09 18:09 , Anonymous Lotka said...

    Dear heaven, listen to that posh English;) hahaha nee hoor, ik weet wel dat het niet echt posh is, maar dat commentaar krijg ik altijd van mijn lln;) Very Blue Peter though!

     
  • At 13/12/09 18:51 , Blogger Eveline said...

    Hahaha, dat zei Tye ook al. 'You should get a spot on Ceebeebies' Hahahaha...

    Maargoed, de camera gaat nu echt de doos weer in, tot Kerst. (of misschien gaan we onderweg nog wel wat filmen..)

     
  • At 14/12/09 14:03 , Anonymous Lotka said...

    Zo..nu ik ziek thuis zit heb ik maar ffies de tijd genomen het hele filmpje te kijken;) beetje jammer van je cocktailprik..stick hahaha en je doet maar liefst 2 bekende dingen, niet alleen one I've made earlier, maar ook nog Little Friends! Hihihi...ik geloof je trwns niet als je zegt 'it takes no time at all', ik zou niet weten waar ik daar de tijd voor vandaan zou moeten halen en ook niet het geduld!! Maar dat heb ik ook nog steeds met mam en haar quilten...dus tja...each to their own and all that stuff;) and they do look pretty!

     
  • At 14/12/09 14:52 , Blogger Eveline said...

    Dank je dank je! Het draaien van zo'n kraal kost echt geen tijd, dat zag je toch? Dan alleen even drogen, nog wat lak eroverheen, weer drogen, klaar. In een avondje GTST en RTL Boulevard heb ik er zo weer een heel stel gemaakt.

     
  • At 14/12/09 16:16 , Anonymous Lotka said...

    Hahaha nou ik heb het dus gezien en das mij te lang!!!

     
  • At 15/12/09 01:29 , Blogger Eveline said...

    Nouja, ik deed het hier wat langzamer, maar het is echt zo gepiept hoor. Het enige wat wat tijd kost is 't drogen, en dat gaat vanzelf.....

     
  • At 15/12/09 21:07 , Anonymous Ilse said...

    Ik vind het super!!!! En ik herkende eerst je stem niet eens. Je hebt totaal geen nl´s accent! Echt super :) Mijn favoriete kleur is roze he, dat weet je.. Hihihi!
    x

     
  • At 16/12/09 23:49 , Blogger Eveline said...

    Ik ga 'ns kijken of ik wat roze papier kan vinden.

     
  • At 17/12/09 11:09 , Anonymous Lotka said...

    Echt waar Ilse?? Roze?? Nooooooit geweten;)

     
  • At 17/12/09 11:58 , Blogger Eveline said...

    Heb je gehoord dat er hier geklaagd wordt dat roze de enige kleur is voor meisjes in speelgoed en vaak ook kleding voor de jongsten? Jongens hebben vaak veel meer kleur in hun speelgoed, blauw, rood, groen, geel, maar alles wat je voor meisjes kunt kopen is van dat fell roze...

    http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/politics/6729588/Labour-MP-ban-shops-from-selling-sexist-pink-toys-to-little-girls.html

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home