Aan de overkant

Wednesday, December 09, 2009

Waterpokken

Over twee dagen krijgen we er een neefje bij. Of het Olly, Oscar, Bailey, Tyler of nog iets anders wordt, dat weten we niet, pa en ma veranderen steeds van gedachten. We horen 't wel als 't zover is.

Vandaag bleek echter dat grote broer Aaron(4) waterpokken heeft. Dat betekent dat zijn zusje Kiera(1,5) het ongetwijfeld ook krijgt. Omdat mams morgen het ziekenhuis in moet voor de keizersnee, betekent dit dus dat pa en kinderen niet naar het ziekenhuis kunnen komen. Ik weet niet of zij vroeger waterpokken heeft gehad (denk 't wel anders was de paniek nog groter geweest), maar ik denk dat ze de baby nog langer in het ziekenhuis zullen houden omdat er twee besmette kinderen in huis rondhuppelen. Haar nicht en haar pasgeboren dochter waren er gistermiddag ook, dus grote kans dat die baby ook besmet is...

Ik ben druk aan 't Googelen om te kijken of je ook waterpokken kunt overbrengen als je ze zelf al hebt gehad, maar ik wil het risico niet lopen, dus oppassen en dan op kraamvisite lijkt me geen goed plan.

Pffff... Lekkere timing!

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home