Aan de overkant

Sunday, December 13, 2009

Move over Robbie!

Vanavond is dan eindelijk de finale van X-Factor! Gisteravond zong Stacey met Michael Buble, Joe met George Michael (die er trouwens erg ongemakkelijk uit zag. Wat teveel 'wacky backy' voor de show, Sjors?) en Olly, die in Witham woont hier nog geen half uurtje rijden vandaan, met Robbie Williams. Ze lijken wel broers!



********************
En toen won Joe dus toch. Stralende oogjes, veel en vooral enorm witte tanden, en een belachelijk zuivere stem. Prima winnaar!

Maar de Christmas Number One, dat wordt Rage Against The Machine!

Labels: , , , ,

5 Comments:

  • At 14/12/09 13:53 , Anonymous Lotka said...

    Jeetje, wat zijn die alledrie goed zeg!!! En George Michael..tja, beetje sneu dat ie zo vol van zichzelf is dat ie gaat zeggen 'doing this and meeting people like us', kijk, het is natuurlijk wel extra spannend, maar toch...

    Heb Jules net gisteravond je link doorgestuurd (vanwege je Blue Peter filmpje) en nu heb je filmpjes van de 2 favorieten van z'n moeder er op staan haha, toch typisch..

    En dat van Rage vind ik stom...als ze nou een echt kerstnummer hadden was het wat anders, maar Killing in the Name of is al ouhoud...toch?

     
  • At 14/12/09 14:55 , Blogger Eveline said...

    Ze wilden een nummer met 'fuck' erin. En gewoon iets zonder ook maar a tiny hint of jingle bells...

    George Michael was echt heel stom. Robbie hadden ze al eerder ontmoet, want er was ook een Robbie-avond en toen zei hij al 'I love Olly, I want him to be my mate' George Michael wist niet eens wat hij daar kwam doen geloof ik. Gisteravond kwam 'ie nog even terug om z'n nieuwe single te pluggen en toen zag hij er een stuk natuurlijker uit. Toch lastig, zo'n duet met een jongen die 'nog helemaal niemand is'. sja.

     
  • At 15/12/09 20:58 , Anonymous Ilse said...

    Heeeeeeeerlijke stemmen, maar ik vind Olly toch wel de leukste!! Ben super super blij dat ik 30 mei weer naar Michael Bublé ga met Alex en mijn ouders. Wat een zanger... En wat blijft Robbie toch een lekker ding!!! En tja, die Georgie... Bleh! Hij keek die jongen niet eens fatsoenlijk aan tijdens het zingen! X

     
  • At 16/12/09 01:45 , Blogger Eveline said...

    De kandidaten hadden Michael Buble ook al eerder ontmoet, ze hadden een soort van workshopje met hem gehad. Ook een hele leuke knul die echt geinteresseerd was in de kandidaten en die ze echt op weg heeft geholpen met hun keuze van liedje enzo. Robbie was toen ook al zo enthousiast. Ik vond Stacey ook erg leuk. Niet zo zeer haar stem, hoewel die ook geweldig is, maar vooral dat ze tijdens haar optreden helemaal serieus is en gecontroleerd en keurig, en dan krijgt ze een microfoon onder haar neus geduwt en dan is 't net of er opeens iemand anders staat. Zo compleet hyper! Echt een leuke meid.

     
  • At 20/12/09 21:15 , Anonymous Gypsy said...

    Goed voorspeld! Ik was bang dat ze 't niet gingen redden maar gelukkig wel. X-Factor laat ik verder geheel aan me voorbij gaan, al ben ik wel nieuwsierig naar die Stacey.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home