Aan de overkant

Wednesday, December 06, 2006

Steentjes

Gisteren heb ik weer wat steentjes in m'n winkeltje gezet. Ik had er al het rode sneeuwmannetje staan, maar ik dacht, met z'n drietjes zijn ze leuker dan apart. Dus... Ik heb er maar een setje van gemaakt.

En wat denk je, twintig minuten later... Verkocht! Tralallalalalaalala....

(Mocht je ze nou heeeeel leuk vinden en ze eigenlijk ook wel willen hebben, laat 't me dan even weten, dan ga ik ze gewoon nog een keertje maken. Moet je wel in de gaten houden dat 't steentjes zijn en ook nog eens handbeschilderd, dus helemaal precies hetzelfde worden ze nooit...)

3 Comments:

  • At 7/12/06 11:10 , Blogger Ilse said...

    Hai!!!

    Ik vind je steentjes echt heel gaaf! Je wordt steeds beter! Die met E en T zijn echt heel mooi!!!! Hier alles goed! x Ilse

     
  • At 8/12/06 11:11 , Anonymous Anonymous said...

    Leuk hoor..!
    Wie weet neem ik ook nog eens een steentje van me. Lijkt me een mooi aandenken.:)

     
  • At 12/12/06 11:05 , Anonymous Anonymous said...

    Hmmm, tja, ik vind ze ook leuk hoor, maar ik vind het nog steeds bizar dat mensen er van je gaan kopen! En dan die salespitch erbij van jou hahaha...naja, leuke manier om toch n btje geld te verdienen.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home