Aan de overkant

Saturday, January 20, 2007

Geen carnaval.....

We hadden ons er zo op verheugd, even terug naar Nederland om iedereen weer te zien en dan ook nog carnaval te vieren, de eerste keer voor Tye. We hadden al zitten denken wat voor outfitje we zouden aantrekken, ik heb Tye al tot vervelends toe Vlieg met me mee naar de regenboog laten horen als opwarmertje, maar... We kunnen niet......

Vanochtend kwam Tye thuis met de mededeling dat er op kantoor boeken lagen met daarin precies berekend hoeveel iedereen 'waard' is in geval van gedwongen ontslag. Een tijdje terug was er al een golf van ontslagen, waarbij mensen zich vrijwillig aangemeld hadden, nu hangt er weer iets dergelijks in de lucht. Omdat Tye geen vrij kon krijgen voor de carnavalsperiode, had hij bedacht zich dan maar ziek te melden, hoe link ik dat ook vond. Maar nu duft hij dat (terecht!) niet aan...

Het zal het eerste jaar zijn dat ik carnaval oversla, en ik zal het ook vreselijk missen, maar nog meer ga ik het missen om gezellig met mijn ouders en zusjes de kroeg in te duiken, overdag met m'n neefje en nichtje te dansen, en steeds Nederlands om me heen te horen.

Volgend jaar gaan we het dubbel en dwars vieren! Beloofd!

10 Comments:

  • At 20/1/07 15:42 , Anonymous Anonymous said...

    Echt balen! Maarrrehhm, kun je niet alleen komen vliegen?

     
  • At 20/1/07 18:29 , Anonymous Anonymous said...

    verdorie......

    groetjes,

    Ad

     
  • At 20/1/07 18:35 , Anonymous Anonymous said...

    Shit zeg!
    Had al het plan om even richting The Big O te komen om jullie te zien!!!!

     
  • At 21/1/07 17:23 , Anonymous Anonymous said...

    eh.. sinds wanneer zijn jij en je lief joined at the hip ?

     
  • At 21/1/07 21:56 , Blogger Eveline said...

    Eh, MCtje, sinds we nog maar net een relatie hebben en dus zoveel mogelijk samen willen zijn en ik 't niet eerlijk zou vinden lekker carnaval te vieren (van zijn geld) terwijl hij daar hartstikke graag bij had willen zijn...

     
  • At 21/1/07 22:14 , Anonymous Anonymous said...

    Hey!

    Wat klote joh, dat je niet kunt komen... Ik had er al zin in om even samen te 'pubben'!
    Nou ja, ik zie je vast wel weer een andere keer!

    Liefs!

     
  • At 22/1/07 09:24 , Anonymous Anonymous said...

    Tja, maar is het wel eerlijk om in Engeland te blijven terwijl je heel graag je familie weer wilt zien?

     
  • At 22/1/07 17:37 , Blogger Eveline said...

    Maar ik zie jullie dan toch in april?

     
  • At 22/1/07 20:32 , Anonymous Anonymous said...

    Tja, nouja, ik bedoel alleen maar dat jij wel durft te vliegen dus you could come over if you wanted to zegmaar..die paar daagjes kan Tye toch wel alleen? Maargoed, idd van zijn geld is niet een goed plan...

     
  • At 22/1/07 20:39 , Anonymous Anonymous said...

    Nou ja, dan moet je maar heeeel veeeel steentjes verkopen, dan kan het wel!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home