Aan de overkant

Saturday, January 06, 2007

Gelukkig Nieuw Jaar!

Het is misschien wat laat, maar; Gelukkig Nieuw Jaar!

Ik vierde de jaarwisseling met Tye en een stel vrienden in het pittoreske Long Melfor, eerst bij de vrienden thuis, die zelf een heerlijke curry hadden gemaakt met behulp van Rafi's spice box (ook online te bestellen!) en daarna zijn we de kroeg ingedoken. Om 11 uur engelse en dus 12 uur nederlandse tijd ben ik samen met Tye even naar buiten geweest om mijn ouders en zusjes een gelukkig nieuw jaar te wensen. Gek hoor, om daar niet bij te zijn, geen champagne te drinken en geen oliebollen te eten.

Een minuut voor 12 werd er een cdeetje met de Big Ben opgezet, om af te tellen naar het nieuwe jaar en toen dat eenmaal zover was hebben we party poppers afgeknald. Vuurwerk was er eigenlijk niet echt in 't dorp, niet dat ik dat nou zo'n ramp vind maar ik vond 't wel opvallend. En natuurlijk werd er Auld Lang Syne gezongen, en hebben we geprobeerd om Tyes ouders en zus te bellen. Dat viel nog niet mee met de drukte op de telefoonlijnen....

Na een uurtje of wat karaoke bij de vrienden thuis (neeeeeehhh, heb niet meegezongen deze keer...) sliepen Tye en ik op de harde matras van zoonlief, dat jochie van 8 dat bij zijn vader was heeft verdorie een tweepersoons bed!

Helaas begon de nacht niet zo goed. We hoorden een vent een meisje tegen de muur aan kwakken. Ze hadden ruzie omdat zij naar een barjongen had staan kijken... Ze bleef maar roepen dat hij van haar af moest blijven, maar net toen wij besloten de politie te gaan bellen liepen ze weg. En omdat wij natuurlijk geen straatnamen kenden, of ook maar een idee hadden welke richting ze op waren gegaan, hebben we het daar helaas bij moeten laten.. Voelde niet goed, maarja, wat kun je anders?

De volgende ochtend zijn we redelijk vroeg even wat zuurstof gaan happen buiten, even een krantje gehaald en een paar paaseieren, want die zijn inmiddels weer volop verkrijgbaar......

Gelukkig Nieuw Jaar allemaal! Dat 2007 maar een geweldig jaar mag worden!

1 Comments:

  • At 7/1/07 13:03 , Blogger Ilse said...

    Hoi! Ik ben ook heel laat, maar ik heb het zo druk gehad! Natuurlijk jullie ook een gelukkig nieuwjaar. Leuk dat jullie ook aan Alex gedacht hebben! X Ilse

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home