Aan de overkant

Tuesday, December 19, 2006

Tip van de week

Deze site heeft een enorme hoeveelheid aan tv series. 24, Dr. Who, Lost, Torchwood, om er maar een paar te noemen. Zelf heb ik vanavond net de eerste aflevering van Heroes bekeken (met de knul die Jesse speelde in Gilmore Girls) en ik moet zeggen dat ik 't liefst alle 11 afleveringen achter elkaar zou willen kijken.

Mocht je je vervelen tijdens de Kerstdagen en geen zin hebben in weer een Kerstfilm, dan raad ik je aan om op deze site een kijkje te gaan nemen.

2 Comments:

  • At 28/12/06 12:07 , Anonymous Anonymous said...

    Nah.. ik vind wel erg Amerikaans..
    Ben meer van de Engelse series en films en die staan er muv Torchwood niet op.

     
  • At 29/12/06 10:56 , Blogger Eveline said...

    Dr. Who staat er ook op!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home