Aan de overkant

Tuesday, December 19, 2006

Ring

Nadat ik vijf steentjes had verkocht vond ik dat ik best een cadeautje mocht uitkiezen van mezelf. Ik had geld in m'n Paypal, en was is een betere plek om iets leuks voor mezelf te kopen dan Etsy, waar ik mijn winkeltje ook heb.

Na urenlang rondneuzen, wikken en wegen besloot ik voor deze MoodRing te gaan. Ik bestelde hem op 7 december, op 8 december werd 'ie verstuurd en vandaag was 'ie binnen. Yayyyy!

Ruby Vegas heeft nog veel meer mooie dingen, als jullie nou allemaal steentjes van me kopen kan ik nog meer van haar kopen. Of nouja, je kunt natuurlijk ook zelf bij Ruby inkopen gaan doen....

4 Comments:

  • At 20/12/06 09:44 , Blogger Ilse said...

    Wat een gave shop zeg! Echt mooi met al die stenen en zilver enzo! Niet iets voor jou om te proberen?

    XXX Ilse

     
  • At 20/12/06 12:13 , Anonymous Anonymous said...

    Dit meen je niet he? Een moodring?? Die had ik toen ik 12 was ofzo! Nou ziet deze er wel mooier uit maargoed...een moodring???

     
  • At 20/12/06 13:19 , Blogger Ilse said...

    Deze winkel is ook erg gaaf! liskidder.etsy.com. Echt mooi! Kus

     
  • At 20/12/06 14:12 , Blogger Eveline said...

    Ik meen het wel! Ik vind 'm geweldig!

    En Ilse, ik zit er stiekem wel over te denken, misschien iets voor het volgend jaar.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home