Aan de overkant

Saturday, January 06, 2007

Wie

Lang, lang, LANG leve Uitzendinggemist.nl...! Via die site kan ik lekker naar Nederlandse tv kijken. Zo heb ik al het Sinterklaasjournaal kunnen volgen, en heb ik de zoektocht van alle boeren die op zoek waren naar een vrouw ook mee kunnen maken. Maar vanavond was toch wel het hoogtepunt wat Nederlandse tv betreft.

Terwijl hier iedereen al verslaafd aan het raken is aan Celebrity Big Brother, met o. a. Jo van S-Club 7, H van Steps en Jermaine Jackson (!!), en sinds vanavond voormalig BB-'ster' Jade Goody en haar moeder en vriendje, weet ik zeker dat in Nederland iedereen weer aan de buis gekluisterd is als Wie is de Mol op tv is.

Ik heb nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn. Jullie?

2 Comments:

  • At 6/1/07 18:16 , Anonymous Anonymous said...

    De mol, de mol. Tja, wie is nu de mol..? ;)

     
  • At 7/1/07 20:46 , Anonymous Anonymous said...

    Idd!!! Maar ik kijk het wel met vertraging, want Jasper volgt het ook en dus neemt hij het op zodat we dan gezellig samen kunnen kijken;) sowieso wel handig, kun je terugspoelen!! Maar na 1 aflevering dit keer nog geen idee, alleen, wtf is die Eva??

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home