Aan de overkant

Tuesday, January 09, 2007

Jarig

Hij moest vanavond werken helaas, dus ik heb hem alleen nog maar telefonisch kunnen feliciteren, maar vandaag is Tye jarig. 34 is' ie geworden, gelukkig is hij nu dus weer ouder dan ik.

Morgenavond gaan we lekker uit eten, bij de Toby Carvery, een restaurantketen waar je simpel Engels kunt eten. We zijn er afgelopen zomer al eens geweest (stomgenoeg op een zondag, het was er stampvol...) Tye vindt 't heerlijk, normaal, eerlijk eten. Dus dat wordt geroosterde aardappelen, kalkoen of ham, en dan worteltjes, bloemkool, boontjes of wat dan ook. Gelukkig is het een buffet en kun je zelf bepalen of er dan ook nog een lading jus overheen gaat.

Ik duik nu m'n bed maar in, over zes uurtjes is hij alweer thuis. Lang zal hij leven!

11 Comments:

  • At 9/1/07 11:16 , Anonymous Anonymous said...

    HAPPY BIRTHDAY TYE!!!!!!!!

     
  • At 9/1/07 13:47 , Blogger Ilse said...

    Congratulations Tye! Ilse

     
  • At 9/1/07 21:56 , Anonymous Anonymous said...

    Congrats to you both!

     
  • At 9/1/07 22:37 , Anonymous Anonymous said...

    Happy birthday, Jannes-Jacqueline, Ilse-Alex, Maarten-Lenneke

     
  • At 10/1/07 11:55 , Anonymous Anonymous said...

    Gefeliciteerd!!!!! Met Tye dan he?! ;)
    (ookal ben ik een dagje te laat..)

     
  • At 10/1/07 13:37 , Anonymous Anonymous said...

    Hahaha welke muts gaat er dan ook bij een CARVERY eten op een zondag hihi Carvery=Sunday Roast...hmmm dat mis ik wel hoor, njammie njammie roast beef, roast potatoes, yorkshire puds met jus lekkkeerrrrrrrr!!
    Enne, what did he get for his birthday trwns??

     
  • At 10/1/07 14:45 , Blogger Eveline said...

    Thank you all very much!

    Tye

     
  • At 10/1/07 14:47 , Blogger Eveline said...

    Heel veel kleding, shirts, truien, en van mijn de al beloofde cursus Nederlands. En een kaart, natuurlijk.
    En heel veel e-cards.

     
  • At 10/1/07 22:00 , Anonymous Anonymous said...

    Ohja de cursus NL! Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!

     
  • At 13/1/07 23:24 , Anonymous Anonymous said...

    ""en van mijn de al beloofde cursus Nederlands"""

    Ik hoop dat hij straks beter Nederlands kan dan jouw....

    Groetjes,

    Ad

    PS computer doet het al weer een beetje..... (nog niet e-mailen en skypen; hoop dit morgen te herstellen)

     
  • At 14/1/07 23:50 , Blogger Eveline said...

    Hahaha, dat was een typfout hoor, of eigenlijk, een verwijder fout. Ik had m'n zin aangepast en niet gelet op het 'mijn'. ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home