Aan de overkant

Wednesday, January 24, 2007

Like a virgin

Zondag zaten we al om acht uur aangekleed te wachten. Op vrijdagavond was de satelietbox ermee gestopt, nadat we al maanden problemen hadden gehad. 't Beeld ging heel vaak op blauw, waarna we wat met de kabel wiebelden en dan kwam 't wel weer terug. Vrijdag, net de avond dat Jade 't BB-huis moest verlaten, kapte 'ie er helemaal mee. Wat we ook wiebelden, er kwam geen beeld meer terug.

Tye belde naar Telewest, de provider van zowel tv als internet en telefoon, en werd verteld dat omdat de overgang naar Virgin, uweetwel, die van de hetelucht ballonnen, vliegtuigen en cola, voor problemen had gezorgd. Oude boxen kunnen het nieuwe signaal niet aan, ofzoiets. En dus kregen we een nieuwe, en wel op zondagochtend, zo tussen 8 en 12 uur....

Om kwart over 10 kwam een boom van een kerel de box omwisselen voor een nieuwe. Het installeren was zo gepiept en nu hebben we een hele lege box. We hebben nog niets opgenomen en ook onze favorieten staan nog niet als zodanig aangemerkt. Maagdelijk, dat lijkt me de goede term.

(Overigens: de komende dagen kan m'n mail er ook uitliggen door de verhuisperikelen. Dat u het even weet.)

6 Comments:

  • At 24/1/07 12:18 , Anonymous Anonymous said...

    Ow ja heel handig met die boxen en dan ook nog ruim een dag moeten wachten .! Dit stuur ik met mijn mobiel.! Hip he.! X ilse

     
  • At 24/1/07 12:21 , Blogger Ilse said...

    Alleen de uitroeptekens willen nog niet zo lukken geloof ik! X Ilse

     
  • At 24/1/07 14:11 , Blogger Eveline said...

    Ik heb Jade's vertrek wel kunnen horen, maar niet kunnen zien. Was wel gezellig hoor, 'de radio aan', maar had haar gezicht wel willen zien.. ;) De nieuwe box lijkt veel sneller te reageren, maar het is nog steeds Telewest en geen Virgin. Gaat vast niet lang meer duren.

     
  • At 24/1/07 20:35 , Anonymous Anonymous said...

    Jade?? Toch niet Jade die al gewonnen heeft met BB, Jade Goody of weetikveel??? Die staat nog keivaak in de Heat en alles, wat een doos is dat zeg!

    Anywho, sinds ik je blogje las heb ik Like a Virgin, maar dan de Moulin Rouge versie in mn hoofd...ook gezellig!!

     
  • At 24/1/07 23:02 , Blogger Eveline said...

    Jaja, die Jade. Maar, ze heeft niet gewonnen. Dat dacht ik ook, maar ze is 4e geworden.

     
  • At 25/1/07 11:10 , Anonymous Anonymous said...

    Oh echt? Altijd gedacht dat ze had gewonnen...wie had er dan gewonnen dat jaar? Ik weet nog dat dan BB opstond in de Baileys op tv's en dan zag je weer Jade in dat bubbelbad zitten en Jade without clothes holding herself together...echt heeeeeeelllll erg...Maar ik hoorde dat BB dit jaar heel erg is? Tis toch CBB of niet?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home