Aan de overkant

Monday, April 16, 2007

Jarig

Ik weet nog dat mijn moeder en ik voor in de auto zaten, mijn zusje met wat vriendinnetjes achterin. Een vriendinnetje vertelde dat ze een ongelukje was. Mijn zusje riep: 'Ik was een cadeautje!' En daar heeft ze gelijk in, ze is geboren op de 10e trouwdag van mijn ouders. Mijn moeder wil nooit meer een cadeautje waar ze zo hard voor moet werken...

Gefeliciteerd Charlotte, en gefeliciteerd pap en mam. En Charlotte, alvast veel plezier en sterkte tijdens je eerste (buitenlandse) schoolreis als juf.

2 Comments:

  • At 16/4/07 12:41 , Anonymous Anonymous said...

    Dank dank dank;) Wordt vandaag al heel de dag gefeliciteerd door lln, best wel grappig eigenlijk:)

     
  • At 17/4/07 11:30 , Anonymous Anonymous said...

    het cadeautje was wel leuk; alleen het uitpakken was iets minder...

    groetjes,

    ad

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home