Aan de overkant

Thursday, February 22, 2007

Jankerd

Ik ben niet zo'n jankerd als 't om films gaat. Naar mijn weten heb ik 't droog gelaten toen Bambi's moeder werd doodgeschoten, hoefde ik niet te kuchen tijdens Titanic en hoewel ik ET met vlagen best heel zielig vond, heb ik er niet om hoeven huilen.

Vanavond zag ik, lang leve 't filmpakket van Virgin Media, de film In her shoes met Cameron Diaz en Toni Collette (uweetwel, Muriel van Muriel's Wedding en de mama van 't jongetje dat dode mensen ziet...).

Op zich geen schokkende of vreselijk emotionele film. Helemaal niet. Tot Rose, gespeeld door Toni, een gesprek heeft met haar aanstaande. Ze heeft het over haar zus, en zegt dat ze zonder haar zusje eigenlijk niets voorstelt.

En opeens stroomden de tranen over m'n wangen. Gewoon, omdat ik mijn zusjes zo mis.

2 Comments:

  • At 23/2/07 00:00 , Anonymous Anonymous said...

    Weet je, lieverd, ik merk het aan je. Aan je manier van bloggen.
    Juist op het moment dat ik dacht dat je een heel boeiende vrouw moest zijn, werd het stil op je blog en dook je daarna in Engeland op.
    Heel leuk, maar toch een andere Eveline. Er is geen Engelse Eveline. Nog niet dan.
    Dat wil niet zeggen dat die er niet komt.
    Maar het is een moeilijke fase waarin je zit. Zo zonder je 'thuis'...
    Sterkte en een kus, Eveline.

     
  • At 27/2/07 14:40 , Anonymous Anonymous said...

    Hey sussie, weet je wat je dan vaker moet doen...skypen en msnen!!! Als ik thuis ben (Lotka) staat mijn msn bijna altijd wel aan en voor skype hebben we op dinsdagavond wel tijd soms. Dus anders ff van tevoren mailen of smsen! groetjes, je zusjes!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home